مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-28اقتصادي

جزییات توزیع خوراک دام در خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بر اساس صحبت های انجام شده با شرکت توسعه نیشکر، دامداران می توانند نهاده دامی پیتوباگاس را بدون محدودیت دریافت کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بر اساس صحبت های انجام شده با شرکت توسعه نیشکر، دامداران می توانند نهاده دامی پیتوباگاس را بدون محدودیت دریافت کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خدارحم امیری زاده در حاشیه مراسم آغاز پرداخت باقی مانده خسارات سیل فروردین ماه 98 و خسارات دام های تلف شده ناشی از خشکسالی در تیرماه 1400 استان خوزستان که امروز (ششم مرداد) در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: کلیه مبالغ خسارات باقی مانده از سیل 98 ظرف امروز به حساب خسارت دیدگان و بهره برداران کشاورزی واریز می شود؛ مبلغی جزیی از خسارات سیل باقی مانده است که با پیگیری های استاندار خوزستان قول داده شده است که در روزهای آینده نیز این موضوع حل شود تا پرونده سیل 98 بسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص نحوه بررسی خسارت های واردشده به دامداران بر اثر تنش آبی افزود: گروه هایی متشکل از نماینده جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و نماینده دامپزشکی را در هر شهرستان مشخص کرده ایم تا با فرمت های خاصی که طراحی شده است، به روستاها سر بزنند و افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع خوراک دام در خوزستان

جزییات توزیع خوراک دام در خوزستان