مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-28سياسي

دریادار کاویانی از تیپ سوم تکاوران دریایی بازدید کرد


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نبوت این نیرو مستقر در کنارک از قسمت های مختلف تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سید الشهداء(ع) بازدید کرد.

- ، امیر دریادار کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نبوت این نیرو مستقر در کنارک از قسمت های مختلف تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سید الشهداء (ع) بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن ارزیابی توان رزمی، آمادگی دفاعی و سطح آموزش کارکنان از آماده به کار بودن تجهیزات و همچنین عزم راسخ و آمادگی رزمی بالای کارکنان پر نشاط این تیپ اعلام رضایت کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش عزم راسخ و اراده پولادین را در گرو ایمان، انضباط و آموزش برشمرد و خاطر نشان کرد: تکاوران دریایی الحمدالله از این شاخصه ها برخوردارند و باید این مسیر الهی را با توکل به خدا ادامه دهند.

دریادار کاویانی افزود: لزوم رسیدن به تحول عظیم و پیشرفت در این نقطه مرزی کشور، برداشتن گام های موثر و قوی پیرو منویات فرماندهی معظم کل قوا می باشد که در این راه سپید پوشان دریادل نیروی دریایی ارتش با تمام قوا آماده دفاع از کیان کشور و گوش به فرمان ولایت هستند.

وی با بیان اینکه منطقه سوم نیروی دریایی ارتش یکی از مناطق حساس این نیروی راهبردی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: از تلاش های بی شائبه همه کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار کاویانی از تیپ سوم تکاوران دریایی بازدید کرد

دریادار کاویانی از تیپ سوم تکاوران دریایی بازدید کرد