مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-28سياسي

آموزش فرد به فرد بیش از 460 هزار سوادآموز طی 8 سال گذشته


رییس سازمان نهضت سواد آموزی با اشاره به زمینه سازی برای باسوادی و ادامه تحصیل 5000 چهره موفق سوادآموزی در مقاطع مختلف دانشگاه گفت: ارائه آموزش به بیش از 160 هزار نفر از اتباع و پناهندگان خارجی و آموزش به شیوه فرد به فرد برای بیش از 460 هزار نفر سوادآموز از .

- رییس سازمان نهضت سواد آموزی با اشاره به زمینه سازی برای باسوادی و ادامه تحصیل 5000 چهره موفق سوادآموزی در مقاطع مختلف دانشگاه گفت: ارائه آموزش به بیش از 160 هزار نفر از اتباع و پناهندگان خارجی و آموزش به شیوه فرد به فرد برای بیش از 460 هزار نفر سوادآموز از سال 92-99 طی سال های اخیر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور محمد زاده در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش وپرورش که در اردوگاه باهنر برگزار شد با بیان اینکه سوادآموزی فرصت دوم آموزش، برای بخش بزرگی از جامعه است که طی سال های گذشته فراهم شده است گفت: اقدامات صورت گرفته جلوه ای از خدمت بی منت و کار مضاعف در راستای تحقق عدالت آموزشی در فرآیند استقرار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ارائه خدمات سوادآموزی به بیش از 9 میلیون نفر در حد قبولی دوره سوادآموزی و دو میلیون نفر در حد قبولی پایان دوره ابتدایی، افزایش بیش از 42 درصدی نرخ باسوادی کشور در گروه سنی شش ساله و بالاتر و حدود 47.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فرد به فرد بیش از 460 هزار سوادآموز طی 8 سال گذشته

آموزش فرد به فرد بیش از 460 هزار سوادآموز طی 8 سال گذشته