مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-28اقتصادي

حضور جمعی از مداحان در خوزستان/ تقبل آبرسانی به یک روستا با هزینه 250 میلیون تومان


جمعی از ستایش گران جوان آستان اهل بیت (ع) کشور به همت جامعه ایمانی مشعر از روستاهای آسیب دیده از خشکسالی خوزستان بازدید کردند و هزینه آبرسانی به یک روستا به مبلغ 250 میلیون تومان را تقبل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از ستایش گران جوان آستان اهل بیت (ع) سراسر کشور با همت جامعه ایمانی مشعر از روستاهای آسیب دیده از خشکسالی خوزستان روز سه شنبه 5 مردادماه بازدید کردند.

ستایشگران پس از بازدید از روستا زهیری از توابع خرمشهر مهمترین مشکل این روستای دارای 50 خانوار را نبود آب مشاهده کردند که حسین یکتا دبیر جمعیت امام رضایی ها به همراه سایر مداحان هیأت های شاخص کشور و استان خوزستان به منظور آب رسانی به این روستا مبلغ 250 میلیون تومانی تقبل کردند.

* نشست فوق العاده الی الحبیب ویژه ستایش گران جوان آستان اهل بیت (ع) برگزار شد بعد از این برنامه، نشست فوق العاده الی الحبیب در راستای برگزاری سلسله نشست های فصلی الی الحبیب به همت جامعه ایمانی مشعر عصر امروز در قرارگاه کربلای خوزستان با حضور جمعی از ستایشگران اهل بیت کشور و همچنین ستایش گران شاخص استان خوزستان در محل قرارگاه کربلا برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به منظور اقدام هماهنگ و عملیاتی جامعه ستایشگری در حوزه خدمات اجتماعی تشکیل شد، احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جمعی از مداحان در خوزستان/ تقبل آبرسانی به یک روستا با هزینه 250 میلیون تومان

حضور جمعی از مداحان در خوزستان/ تقبل آبرسانی به یک روستا با هزینه 250 میلیون تومان