مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-28سياسي

خبرگزاری ایسنا به سرعت در بوشهر درخشید


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: اگر چه خبرگزاری ایسنا در بوشهر با وقفه نسبت به سایر نقاط کشور شروع به کار کرد اما در همین مدت کوتاه توانست در سطح استان بدرخشد.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: اگر چه خبرگزاری ایسنا در بوشهر با وقفه نسبت به سایر نقاط کشور شروع به کار کرد اما در همین مدت کوتاه توانست در سطح استان بدرخشد.

علی احمدی زاده ظهر امروز در مراسم تودیع سردبیران قدیم و جدید ایسنا در بوشهر اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا با سرلوحه قرار دادن صداقت در کار خود با 22 سال سابقه همچنان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین خبرگزاری های کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به پای ریزی این خبرگزاری از سال 1398 در بوشهر بیان کرد: اگر چه خبرگزاری ایسنا در بوشهر با وقفه نسبت به سایر نقاط کشور شروع به کار کرد اما در همین مدت کوتاه توانست در سطح استان بدرخشد.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: از آغاز کار در جهاد دانشگاهی استان با توجه به اعتقادی که به نیروی جوان داشتم، مسئولیت خبرگزاری ایسنا را به یک جوان و نخبه حوزه رسانه سپردم.

احمدی زاده عنوان کرد: خانم عرب، حرفه ای، خالصانه و جهادی در میدان رسانه اقدامات ارزشمندی را انجام داد و خبرگزاری ایسنا را علاوه بر راه انداری، در استان بوشهر جااندازی هم کرد، اکنون خانم پاینده فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایسنا به سرعت در بوشهر درخشید

خبرگزاری ایسنا به سرعت در بوشهر درخشید