مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:502021-07-28حوادث

کلاهبرداری 130 میلیارد تومانی با فروش خودرو


در همین ارتباط از 480 شهروند جمی برای خرید و فروش 720 دستگاه خودرو به ارزش 130 میلیارد تومان کلاهبرداری صورت گرفته و هیچ گونه خودروی نیز به مالکین تحویل داده نشده است.

- فرماندهی انتظامی استان بوشهر ازشناسایی دستگیری باند 10نفره کلاهبرداران خرید و فروش خودرو به ارزش 130 میلیارد تومان در شهرستان جم خبر داد.

به گزراش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید و فروش حواله های خودرو در شهرستان جم، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی تلاش های کارگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تشکیل بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودروهای ایرانی، با سو استفاده از تورم بازار در مدتد 2 سال گذشته تاکنون با تنظیم قرادادهای سوری مبالغی از متقاضیان اخذ و به حساب شخصی خود واریز و تعهد می کردند خودرو را به صورت حواله ای در مدت زمان 3 الی 4 ماه تحویل مشتریان دهند.

سوسنی با اشاره به اینکه این باند کلاهبرداری به قصد فریب شهروندان در ابتدا به تعهد خود عمل کرده و پس از کسب اعتماد عمومی نسبت به ثبت نام مجدد مشتریان اقدام می کردند افزود: بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین تغییر نحوه واگذاری خودرو از سوی شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 130 میلیارد تومانی با فروش خودرو

کلاهبرداری 130 میلیارد تومانی با فروش خودرو