مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-28بين الملل

اعتراف تل آویو؛ موشک های مقاومت زیرساخت های «عسقلان» را هدف قرار دادند


پس از گذشت حدود دو ماه نیم از زمان آغاز جنگ اخیر تل آویو با نوار غزه، سازمان نظارت بر محتوای رسانه ای رژیم صهیونیستی، امروز، اجازه انتشار اخباری در ارتباط با برخورد موشک های مقاومت فلسطین با چند زیر ساخت این رژیم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان، امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که سازمان نظارت بر محتوای رسانه ای رژیم صهیونیستی اجازه انتشار خبری در ارتباط با جنگ اخیر با نوار غزه را صادر کرده است.

پس از گذشت حدود دو ماه و نیم از زمان آغاز جنگ اخیر تل آویو با نوار غزه، شبکه عبری زبان نیز به نقل از منابع عبری زبان خبر داد که تل آویو همچنین اذعان کرده است که یکی از موشک ها با یک مخزن سوخت در عسقلان برخورد داشته است.

درگیری گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد امروز (جمعه) در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن ها ناموفق عمل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف تل آویو؛ موشک های مقاومت زیرساخت های «عسقلان» را هدف قرار دادند

اعتراف تل آویو؛ موشک های مقاومت زیرساخت های «عسقلان» را هدف قرار دادند