مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-28سياسي

تزریق روزانه واکسن به 300 نفر در یکی از مراکز «نزاجا»


رییس اداره بهداشت نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با اطلاع رسانی قبلی از طریق پیامک در مرکز واکسیناسیون شهید کشوری شمیرانات، روزانه به 300 نفر از هموطنان واکسن تزریق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو خدمات رسانی به مردم عزیز است، که در یکی از این مراکز که مرکز واکسیناسیون شهید کشوری واقع در شمیرانات است، به منظور عدم تجمیع مراجعان و با اطلاع قبلی به صورت پیامکی، روزانه به 300 نفر از هموطنان واکسن تزریق می شود.

وی افزود: در مجموعه ایران مال نیز که یکی از مراکز مهم واکسیناسیون در شهر تهران بوده، با اعزام کارکنان خود از حدود 20 روز پیش مشغول انجام واکسیناسیون هستیم.

علاوه بر این درصدد هستیم تا در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش که از روز اول در زمینه مقابله و درمان بیماران کرونایی فعال بوده، واکسیناسیون خودرویی را نیز راه اندازی کنیم.

رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی صورت گرفته در زاهدان تصریح کرد: در این استان نیز در زمینه مردم یاری، غربالگری روستا به روستا و خانه به خانه را در دستور کار خود قرار داده ایم که الحمدلله با اقدامات صورت گرفته وضعیت را تحت کنترل خود درآورده و امیدواریم که با همت همه عزیزان بتوانیم این موج پنجم را با موفقیّت پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه واکسن به 300 نفر در یکی از مراکز «نزاجا»

تزریق روزانه واکسن به 300 نفر در یکی از مراکز «نزاجا»