مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-28سياسي

حجت الاسلام نجیمی: مردم زودتر به پیشواز محرم نروند/حق عید مباهله ادا شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری شب شعر مباهله با حضور شعرای آیینی و مداحان اهل بیت(ع) در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، ظهر امروز نشست خبری که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت واقعه غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر در واقع منحصر به 18 ذی الحجه نیست بلکه سه روز به طول انجامید و شاید فلسفه بسیاری از سنت های حسنه نظیر اطعام غدیر و نیز به سه روز 18 تا 20 ذی الحجه بر می گردد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این عید بزرگ شیعیان افزود: به دلیل شیوع کرونا، اغلب برنامه های عید غدیر به ویژه برنامه های مرتبط با تبیین فرهنگ غدیر، مجازی شده و در همین راستا برنامه های زنده در فضای مجازی با حضور اساتید مطرح کشوری در راستای بصیرت افزایی در مورد واقعه غدیر برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که در سال های آینده این جشن ها به شکل گسترده و باشکوه برگزار می شود، گفت:  برنامه های ویژه ای برای غدیر تا مباهله برای امسال تدارک دیده شده بود که به دلیل شیوع کرونا، بخش قابل توجهی از این برنامه ها به سالهای آینده موکول شد.

نجیمی از برگزاری شب شعر مباهله خبر داد و گفت: این مراسم با حضور شعرای آیینی و مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود و یکی از اهداف برگزاری این مراسم، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نجیمی: مردم زودتر به پیشواز محرم نروند/حق عید مباهله ادا شود

حجت الاسلام نجیمی: مردم زودتر به پیشواز محرم نروند/حق عید مباهله ادا شود