مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-28سياسي

گیلان جزو 10 استان برتر واکسیناسیون کرونا در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در نخستین نشست هماهنگی با فرماندهان سپاه های نواحی استان در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همکاری کرونا اظهار کرد: سپاه و بسیج در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و در سایر رزمایش های مقابله ای با این بیماری همراهی و همکاری صادقانه ای با دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشته اند که شایسته تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش ها در واکسینه کردن جامعه هدف گیلان افزایش پیدا کند، افزود: برخی از استان ها درصد پوشش بسیار کمتری نسبت به متوسط عملکرد کشور دارند اما خوشبختانه گیلان جز 10 استان نخست در پوشش واکسیناسیون عمومی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان گفت: گیلان مسن ترین استان کشور است و مسافرت ها در گیلان طی دو هفته اخیر به اوج خود رسید و ما شاهد حضور پنج میلیون مسافر و گردشگر بودیم که نتیجه آن افزایش بیماران بستری از 200 نفر به بیش از 1000 نفر است.

سالاری با تأکید بر اینکه در تلاشیم تا واکسن به موقع توزیع و با سرعت بیشتری تزریق شود، بیان کرد: در حال حاضر 35 مرکز تجمیعی، 27 مرکز جامع خدمات سلامت، 199 تیم فعال و 15 تیم سیار واکسیناسیون در گیلان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جزو 10 استان برتر واکسیناسیون کرونا در کشور

گیلان جزو 10 استان برتر واکسیناسیون کرونا در کشور