مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-28اقتصادي

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ظرفیت های گردشگری کشاورزی برای توسعه پایدار روستاهای استان استفاده می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ظرفیت های گردشگری کشاورزی برای توسعه پایدار روستاهای استان استفاده می شود.

سیدجواد موسوی در جلسه با رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: این استان از تنوع آب و هوایی و اقلیمی برخوردار است و در بخش هایی از استان کویر، بخش هایی کوهستان و در برخی مناطق نیز جنگل وجود دارد.

وی ادامه داد: هر کدام از این مناطق استان نیز با توجه به ویژگی های آب و هوایی و اقلیمی، کشاورزی خاص خود را دارد که بهره مندی روستاییان از گردشگری کشاورزی می تواند موجب رشد اقتصادی آن ها شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: ورود گردشگران به روستاها رونق کسب وکار روستاییان را در پی دارد و علاوه بر این به ماندگاری مردم در روستا و جلوگیری از مهارت به شهرها نیز کمک می کند.

موسوی با اعلام آمادگی برای توسعه روستاها مبتنی بر گردشگری کشاورزی عنوان کرد: باید زنجیره ای از تولید، فروش و مصرف محصولات روستاییان استان در تاسیسات گردشگری استان ایجاد شود و شرایطی فراهم شود که هتل ها و دیگر مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی