مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-28پزشكي

تولد اولین نوزاد سالم از مادر کرونایی در قزوین


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اولین نوزاد سالم از مادر کرونا مثبت سال جاری با تلاش کادر پزشکی در مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت قزوین در به دنیا آمد.

- ایسنا/قزوین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اولین نوزاد سالم از مادر کرونا مثبت سال جاری با تلاش کادر پزشکی در مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت قزوین در به دنیا آمد.

محمدحسن ارداقیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی، تصریح کرد: در روزهای سخت فعالیت تیم درمان، امروز در بیمارستان ولایت قزوین اولین نوزاد سالم از مادر کرونا مثبت با تلاش کادر پزشکی در مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت به دنیا آمد.

وی افزود: این مادر 35 ساله به علت تشخیص ابتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولایت قزوین بستری و تحت مداوا توسط کادر درمان بود که عصر روز دوشنبه پنجم مردادماه جهت فرایند زایمان به اتاق عمل بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: با حضور به موقع تیم جراحی مستقر در بیمارستان این مادر باردار 35 هفته باردار بود که در اتاق عمل مرکز زایمان طبیعی کرد، نوزاد پسر با وزن سه و نیم کیلوگرم و حال عمومیش خوب است.

وی بیان کرد: این نوزاد که چهارمین فرزند خانواده است و برای ادامه مراقبت ها به بیمارستان کوثر منتقل شد، مادر نیز پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد اولین نوزاد سالم از مادر کرونایی در قزوین

تولد اولین نوزاد سالم از مادر کرونایی در قزوین