مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-28اجتماعي

اعلام زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک گیلان  


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک از تاریخ شنبه 9 مرداد ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک از تاریخ شنبه 9 مرداد ماه جاری خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از تعطیلی چند روزه مراکز تعویض پلاک به دلیل خیز پنجم کرونا، زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک از شنبه، 9 مرداد ماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با بازگشایی مراکز تعویض پلاک امکان اخذ نوبت از هم اکنون در سایت فراهم است، افزود: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، کلیه مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در تمام استان های کشور از روز شنبه، 9 مرداد بازگشایی خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان این مطلب که باید شهروندان از طریق سایت راهور 120 و نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

این مقام انتظامی در پایان در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی تصریح کرد: به تعداد روزهای تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود؛ بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک گیلان  

اعلام زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک گیلان