مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-28سياسي

ولایت فقیه استمرار رسالت پیامبران است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تکمیل رسالت الهی با ابلاغ پیام غدیر بر ضرورت شناخت فضیلت واقعه غدیر تاکید کرد و گفت: - ، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع غدیر با اشاره به جریان تاریخی غدیر اظهار داشت: حدود 100 هزار نفر جمعیت پیام غدیر را شنیده بودند و زمانی اثربخشی محتوا بیشتر می شود که کلام متعلق به خداوند باشد.

وی با عنوان اینکه پیامبر اسلام (ص) 23 سال برای پیامبری و هدایت مردم تلاش و زحمت کشیده بود، افزود: با ابلاغ پیام الهی در غدیر، پیام رسالت کامل شده است.

وی با بیان اینکه پیام غدیر امر امروزی و کنونی نیست و مربوط به تمام بشریت است، گفت: این نشانه اهمیت واقعه غدیر به شمار می رود.

حجت الاسلام رعایتی نبود شناخت کامل نسبت به فضیلت غدیر از جمله مشکلات و مسائل است، گفت: عید غدیر خم بهترین عید به شمار می رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اظهار اینکه ولایت دارای جایگاه عظیم است، گفت: در بحث مباهله پیامبر اسلام حضرت امیرمومنان را جان و نفس خود معرفی می کند.

وی گفت: بیشترین عامل عمل نشدن به پیام غدیر، نبود شناخت نسبت به فضیلت است در حالی که مردم همیشه به رسول و هادی نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه استمرار رسالت پیامبران است

ولایت فقیه استمرار رسالت پیامبران است