مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-28فرهنگي

تسهیلات برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش اعلام شد


امین مختاری دبیر هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش تسهیلات ویژه منتخبان راه یافته به نمایشگاه و همچنین رتبه های برگزیده جشنواره را تشریح کرد.

- ، امین مختاری دبیر هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش در آستانه برگزاری این دوره از جشنواره به تشریح تسهیلات و امتیازات ویژه ای که برای منتخبان و برگزیدگان این دوره از جشنواره مهیا شده است پرداخت و گفت: در دوره هشتم جشنواره نقش تن پوش تلاش کردیم علاوه بر افزایش جدی جوایز نقدی، امتیازات و تسهیلات ویژه ای را برای افرادی که با موفقیت هرکدام از مراحل جشنواره را پشت سر گذاشته اند، فراهم کنیم که این امتیازات در چهار زمینه تدارک دیده شده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: اولین مورد از این تسهیلات ویژه تمامی منتخبان مرحله اول داوری و راه یافته به نمایشگاه است که با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نشان شیما به ایشان تعلق خواهد گرفت.

111 اثر منتخب بخش های مختلف جشنواره که از میان بیش از 1000 اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده اند، نشان شیما را دریافت خواهند کرد.

مختاری افزود: رتبه های اول تا سوم هر بخش نیز علاوه بر دریافت نشان شیما، جهت دریافت مالکیت معنوی به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش اعلام شد

تسهیلات برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش اعلام شد