مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-28پزشكي

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه اکنون با توجه به بحرانی بودن وضعیت شیوع کروناویروس در کشور و فارس، تنها راه مقابله، واکسیناسیون است و باید در اولویت اصلی شبکه های بهداشت و درمان استان قرار گیرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه اکنون با توجه به بحرانی بودن وضعیت شیوع کروناویروس در کشور و فارس، تنها راه مقابله، واکسیناسیون است و باید در اولویت اصلی شبکه های بهداشت و درمان استان قرار گیرد.

مهرزاد لطفی چهارشنبه 6 مرداد در سیصد و هفتاد و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور مجازی روسای شبکه های بهداشت و درمان استان فارس برگزار شد، با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون علیه کووید19 در کشور از زمان تحویل تا تزریق، بر به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، لطفی با قدردانی از مسئولان سلامت فارس به پاس تلاش در مدیریت بحران کروناویروس، اضافه کرد: در روزهای سختی به سر می بریم، ویروس جهش یافته دلتای هندی، سنین پایین را درگیر خود کرده است، به طوری که بیشترین موارد ابتلا و فوت ناشی از کروناویروس به سنین پایین اختصاص دارد، بنابراین در حال حاضر باید با تلاش مض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن