مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-28فرهنگي

برپایی نمایشگاه نقاشی مهربان با طبیعت در عمارت نظری همدان


دبیر جشنواره مهربان با طبیعت از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار نقاشی 20 در 20 با موضوع طبیعت و محیط زیست از 12 تا 16 مردادماه در عمارت نظری همدان خبر داد.

- برپایی نمایشگاه نقاشی "مهربان با طبیعت" در عمارت نظری همدان ایسنا/همدان دبیر جشنواره "مهربان با طبیعت" از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار نقاشی 20 در 20 با موضوع طبیعت و محیط زیست از 12 تا 16 مردادماه در عمارت نظری همدان خبر داد.

سعیده آقاخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ساعات بازدید از این نمایشگاه 8 تا 13 و 16 تا 19 است، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار برتر رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت در معرض نمایش و فروش علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه اولین فروشگاه و اکسپوی نقاشی در سال جدید در همدان است، تصریح کرد: اهداف این رویداد فرهنگی، هنری تزریق فضای نشاط و سرزندگی در شهر همدان، توجه به اقتصاد هنر، استفاده از هنر نقاشی به مثابه یک رسانه برای القای مفهوم حفظ محیط زیست، پیوند هنر و محیط زیست برای افزایش توجه عمومی به اهمیت موضوع است.

آقاخانی ادامه داد: از زمانی که بیماری کرونا فراگیر شده است در همدان شاهد کاهش فعالیت های فرهنگی و هنری بوده ایم این مسئله با توجه به سابقه تمدنی و فرهنگ مردم، تأثیرات منفی داشته است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه نقاشی مهربان با طبیعت در عمارت نظری همدان

برپایی نمایشگاه نقاشی مهربان با طبیعت در عمارت نظری همدان