مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-28اجتماعي

عدالت آموزشی از مهمترین دغدغه های مدیران آموزش و پرورش قم است


رییس اداره آموزش و رورش استثنایی استان قم یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل را توسعه عدالت آموزشی در استان ذکر کرد.

- ایسنا/قم رییس اداره آموزش و رورش استثنایی استان قم یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل را توسعه عدالت آموزشی در استان ذکر کرد.

مهدی آقاکوچکی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم در حاشیه اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش، به تشریح برنامه های این اداره در راستای نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی، توانبخشی و پرورشی پرداخت.

وی بیان داشت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و اجرای طرح هدایت ( هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس، یک مدرسه) با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کمیته امداد، اداره اتباع و خیرین استان، بیش از 200 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان با نیازهای ویژه و کم برخوردار اهدا شده است.

آقا کوچکی تصریح کرد: در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که از اوایل تیرماه در 17 پایگاه سطح استان در حال اجرا بوده، تاکنون برای 22هزار و 478 دانش آموز نوبت دهی انجام شده و تعداد 12 هزار و 780نو آموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی قرارگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی از مهمترین دغدغه های مدیران آموزش و پرورش قم است

عدالت آموزشی از مهمترین دغدغه های مدیران آموزش و پرورش قم است