مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-28سياسي

رییس قوه قضاییه از دادگستری قرچک بازدید کرد


رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان قرچک از دادگستری این شهرستان (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) و دادسرای عمومی و انقلاب قرچک (ساختمان شهید ستاری) بازدید کرد.

- رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان قرچک از دادگستری این شهرستان (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) و دادسرای عمومی و انقلاب قرچک (ساختمان شهید ستاری) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز چهارشنبه (6 مرداد) با حضور در شهرستان قرچک به مدت دو ساعت از دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان (ساختمان شهید ستاری) و همچنین دادگستری قرچک (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) بازدید کرد.

در جریان این بازدید که رییس حوزه ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان تهران نیز حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای را همراهی می کردند، رییس دستگاه قضا ضمن بازدید از بخش ها و شعب مختلف واحدهای قضایی، به گفتگو با مراجعه کنندگان، قضات و کارکنان قضایی پرداخت.

رییس قوه قضاییه در خلال گفتگوهای خود با مدیران و کارکنان قضایی شهرستان قرچک، از میزان ورودی پرونده ها، آمار پرونده های کثیرالشاکی و معوق و همچنین دلایل اطاله دادرسی در برخی پرونده های مُسن، کسب اطلاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه از دادگستری قرچک بازدید کرد

رییس قوه قضاییه از دادگستری قرچک بازدید کرد