مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-28سياسي

4 مورد پرونده چرای غیرمجاز دام در شاهرود تشکیل شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه منطقه حفاظت شده ابر به لحاظ چرای دام تحت نظارت و کنترل قرار دارد، گفت: چهار مورد پرونده چرای غیرمجاز دام در شاهرود تشکیل شده است.

- ، ضمن بیان اینکه طی چهارماهه سال جاری چهار مورد پرونده چرای غیرمجاز دام در شاهرود تشکیل شده است، ابراز داشت: منطقه حفاظت شده ابر تحت نظارت و کنترل به لحاظ چرای دام قرار دارد و با هرگونه موارد غیرقانونی به طور جد برخورد خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه از متخلفان ورود غیرمجاز دام خسارت نیز دریافت می شود، افزود: علاوه بر موارد فوق طی مدت مذکور یک مورد خروج دام غیرمجاز به تعداد 500 رأس از منطقه جنگل ابر با همکاری پاسگاه قلعه نو خرقان به اجرا درآمده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه طی چهارماهه اخیر چهار مورد رفع تصرف و خلع ید در حوزه شهرستان به منابع ملی بازگردانده شده است، ابراز داشت: این موارد به مساحت بیش از یک ونیم هکتار در مناطق پشت بسطام و مجن بوده است.

کشاورزیان بابیان اینکه دو مورد مانور اطفا حریق برای آمادگی بیشتر نیروها نیز اجراشده است، تصریح کرد: اگرچه گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان طی 24 ساعت انجام می شود اما از مردم درخواست داریم گزارش حریق و آسیب به منابع طبیعی را به 1504 تلفن امداد و جنگل اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مورد پرونده چرای غیرمجاز دام در شاهرود تشکیل شد

4 مورد پرونده چرای غیرمجاز دام در شاهرود تشکیل شد