مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28سياسي

برون رفت از تنش آبی زیست بوم خوزستان با راهکارهای علمی بسیج اساتید خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید علی مرعشی رییس سازمان بسیج اساتید استان خوزستان به سند پنجاه صفحه ای بسیج اساتید استان، حاصل کارگروه های علمی مساله محور این  سازمان و ارائه ی طریق جهت برون رفت از تنش آبی استان اشاره و به فعال کردن اندیشکده های راهبردی  موضوعی – محلی برای سیاست سازی،تصمیم سازی و تولید ایده در موضوعات تخصصی و محلی و پرداختن به فرصتها و چالش ها پرداخت.

وی سرفصل های آب، پایداری آب، کشاورزی، محیط زیست و جنبه های اجتماعی-سیاسی را از محورهای این سند اعلام و اظهار کرد: این سند به ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی جهت برون رفت از وضع موجود، با استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی دانشگاه های استان جهت ارائه به سیاستگزاران راهبردی کشور، حسب ماموریت محوله در اختیار سازمان بسیج اساتید کشور قرار داده شده است.

ظرفیت ها، فرصت و مسائل کشاورزی استان خوزستان  رییس سازمان بسیج اساتید خوزستان گفت: مدیریت اکوسیستم ها، مشکلات و بحران ها بحران آب استان خوزستان و در راستای کمک به دولت انقلابی در حوادث غیر مترقبه و شرایط امروز کشور بسیار ضروری عنوان کرد.

سید علی مرعشی گفت: استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان در جهت حل مسائل استان را از اولویت های بسیج اساتید در برنامه های آتی  و در طلیعه تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون رفت از تنش آبی زیست بوم خوزستان با راهکارهای علمی بسیج اساتید خوزستان

برون رفت از تنش آبی زیست بوم خوزستان با راهکارهای علمی بسیج اساتید خوزستان