مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-28سياسي

محمدیاری:«حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی» نیاز به لایحه دولت دارد


نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس، گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی دستخوش 70 درصد تغییر شده و طرح جامعی نیست و باید در قالب لایحه توسط دولت جدید ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک مطابق اصل 85 قانون اساسی، اظهار داشت: اگر به دنبال حفظ حقوق مردم در فضای مجازی هستیم، باید دغدغه های آنها را نیز لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه مردم خودشان بهترین تشخیص دهندگان در استفاده از فضای مجازی هستند، افزود: با مطرح شدن این طرح مراجعات زیادی داریم که نگران آسیب دیدن کسب و کارهایشان در فضای مجازی هستند.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی که به یکی از بسترهای مهم برای کسب و کار مردم تبدیل شده است، گفت: برخی محدودیت های تعریف شده در این طرح به کسب و کارهای خُرد آسیب می زند.

محمدیاری با بیان اینکه طرحی که دستخوش 70 درصد تغییر شده، قطعا طرح جامعی نیست و ایراد دارد، خاطرنشان کرد: در این طرح به پلتفرم های خارجی 4 ماه فرصت داده اند که دفاترشان را در ایران راه اندازی کنند وگرنه فیلتر می شوند؛ با وضعیت فعلی تحریم ها این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری:«حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی» نیاز به لایحه دولت دارد

محمدیاری:«حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی» نیاز به لایحه دولت دارد