مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-28فرهنگي

اجراهای رایگان سومین روز از جشنواره موسیقی ایلام


سومین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام که امروز ششم مرداد برگزار می شود، با اجرای چهار گروه موسیقی همراه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام، اجرای گروه موسیقی ئاسوا (از ایلام) به سرپرستی وحید سرابی، تکنوازی کمانچه از ذبیح الله نوری، تکنوازی سرنا از مهدی صلاحی و تکنوازی سه تار از محمدامین همتی در صفحات مجازی انجمن موسیقی استان ایلام پخش می شود.

روز گذشته در دومین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام، اجرای گروه موسیقی سیمره (از شهرستان دره شهر) به سرپرستی خدامراد هنرمند و نیز تکنوازی دیوان از مصطفی کارگری و تکنوازی تمبک از محمد مبین جلیلیان و تکنوازی کمانچه از میلاد مقدم در صفحات مجازی انجمن موسیقی استان ایلام پخش شد.

ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروه نوازی، تک نوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه نوازی، تک نوازی)، موسیقی کلاسیک جهانی (تک نوازی) و در بخش های گروه نوازی (رقابتی)، آفرینش خلاقانه در تک نوازی (غیر رقابتی) و اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) برگزار می شود.

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد استانی کرونا، با تصمیم شورای سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای رایگان سومین روز از جشنواره موسیقی ایلام

اجراهای رایگان سومین روز از جشنواره موسیقی ایلام