مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-28اجتماعي

استخدام 838 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در 8 سال گذشته در استان/ ساخت 5105 کلاس درس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 838 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در هشت سال گذشته در استان کرمان استخدام شده و پرونده استخدام 571 نفر هم در حال بررسی است.

- محمد ضیاءالدینی امروز ششم مردادماه در حاشیه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: دریافت جایزه بین المللی سوادآموزی یونسکو (کنفوسیوس) در 16 شهریور 1397 (سپتامبر 2018) برای طرح ترکیب سواد با مهارت های پایه رایانه در دوره انتقال یکی از افتخارات رقم خورده برای آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی افزود: اجرای طرح خانه به خانه سرشماری سواد در مناطق روستایی، توسعه عدالت آموزشی با تاکید بر شتاب بخشی سوادآموزی در خانواده های آسیب پذیر، مناطق مرزی و محروم، تنوع بخشی به محتوای آموزش های مهارتی و کاربردی، تقویت، توسعه و ارتقای کارکردهای مراکز یادگیری محلی به عنوان کانون های آموزشی، تربیتی و فرهنگی در سطح آموزش بزرگسالان و سازماندهی و استقرار کانون های آموزش مجازی در مراکز یادگیری محلی و .

از جمله اقدامات انجام شده در هشت سال اخیر است.

ضیاءالدینی درباره روند اجرای بسته تحولی در حوزه سوادآموزی گفت: برگزاری جلسات توجیهی ویژه روسای ادارات سوادآموزی، آموزش دهندگان و مدیران مراکز، بررسی وضعیت مشارکت ادارات و ارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 838 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در 8 سال گذشته در استان/ ساخت 5105 کلاس درس

استخدام 838 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در 8 سال گذشته در استان/ ساخت 5105 کلاس درس