مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-28اقتصادي

14 سری جهیزیه بین دختران مددجو گنبدی توزیع می شود


به مناسبت عید غدیر 14 سری جهیزیه به نیت 14 معصوم (س) بین دختران مددجو که قصد دارند در این روز زندگی مشترک خود را آغاز کنند، - محمد باقرپور ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری کمیته امداد شعبه داشلی برون 132 سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس که زندگی مشترک خود را آغاز کردند، توزیع شده است.

وی تصریح کرد: هر سری از جهیزیه شامل ماشین لباسشویی اتوماتیک، اجاق گاز فردار، جارو برقی، یخچال، تلویزیون 32 اینچ به ارزش ریالی هر سری 15 میلیون تومان است.

رییس کمیته امداد گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این جهیزیه ها با کمک خیرین مددجویان مانند دایی، عمو و یا سایر بستگان آنها تهیه شده و نیمی از مبلغ جهیزیه توسط بستگان این افراد و مابقی توسط کمیته امداد به حساب شرکت مورد نظر واریز شده است تا لوازم خانگی به قیمت  تعاونی از طرف شرکت ارسال شود.

وی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر نیز 14 سری جهیزیه با کمک کمیته امداد شعبه داشلی برون تهیه و بین مددجویانی که زندگی مشترک خود را در این روز آغاز کنند، اهدا می شود.

باقرپور گفت: در عید سعید قربان کمک های نقدی و غیرنقدی (گوشت قربانی) به ارزش ریالی 58 میلیارد و 500 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد شعبه داشلی برون و مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین مددج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 سری جهیزیه بین دختران مددجو گنبدی توزیع می شود

14 سری جهیزیه بین دختران مددجو گنبدی توزیع می شود