مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-28سياسي

شناسایی 14 موضوع محوری در کشور/ ائمه جمعه ورود کنند


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به شناسایی 14 موضوع محوری در کشور، گفت: ائمه جمعه باید با مسئله شناسایی در این زمینه ورود کند.

- ، حجت الاسلام ولی عادلی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رشت با اشاره به جایگاه رهبر و ولی در هدایت مردم جامعه، اظهار کرد: رهبری مردم را در شرایط بحرانی هدایت می کند و تبعیت از آن طبق متون اسلامی مورد تاکید است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان امام شناسی و تبعیت از ولی را در رأس دینداری دانست و گفت: دینداری تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست و باید امام و ولی را شناخت و از وی تبعیت کرد.

عادلی با بیان اینکه 14 موضوع محوری در کشور شناسایی شده و ائمه جمعه باید نسبت به اجرای آن اقدام کنند بیان کرد: ائمه جمعه باید با مسئله شناسی، تعیین هدف، تعیین برنامه و مجری و زمان اجرا به این موضوعات توجه کنند.

وی تصریح کرد: اعتلای جایگاه خانواده و مسئله شناسی آن و توجه به مسائلی مانند کاهش طلاق در جامعه باید توسط ائمه جمعه و با کمک اساتید حوزه و دانشگاه و شخصیت های علمی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و حل شود.

عادلی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهرهای نارنجی خاطرنشان کرد: نماز جمعه در شهرهای نارنجی با جمعیت 70 نفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 14 موضوع محوری در کشور/ ائمه جمعه ورود کنند

شناسایی 14 موضوع محوری در کشور/ ائمه جمعه ورود کنند