مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-28حوادث

برخورد مرگبار پژوپارس با گاردریل در خرم آباد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس با گاردریل و فوت راننده خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس با گاردریل و فوت راننده خبر داد.

مهرداد فلاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 7:36 دقیقه امروز(ششم مرداد) در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اعلام حادثه تصادف خودروی پژو پارس با گاردریل در بلوار شهید سلیمانی محدوده ماسور خبر دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت این خبر آتش نشانان ایستگاه شماره 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

فلاح افزود: این دستگاه پژو پارس که در بلوار شهید سلیمانی خرم آباد در حال حرکت بوده با انحراف از مسیر با گاردریل برخورد می کند که متأسفانه شدت این برخورد منجر به فوت راننده می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد افزود: نیروهای عملیاتی پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده حادثه، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کرده و جسد شخص فوت شده را درون کاور قرار داده و به آمبولانس حاضر در محل تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مرگبار پژوپارس با گاردریل در خرم آباد

برخورد مرگبار پژوپارس با گاردریل در خرم آباد