مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-28پزشكي

شهردار مشکین دشت: ادارات یخچال و کولر را هم از شهرداری می خواهند


شهردار مشکین دشت ضمن انتقاد از عدم مناسب سازی سرانه ها در شهرستان فردیس، به ویژه مشکین دشت، گفت: حتی یک بیمارستان دولتی در بخش مشکین دشت نداشتیم، - حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه مشکین دشت به دلیل قرار گرفتن در حاشیه پایتخت و کلانشهرکرج، از سرانه های لازم محروم است، گفت: جدی ترین مشکل شهروندان مشکین دشت، نداشتن مراکز درمانی است.

ما هیچ مرکز درمانی دولتی در مشکین دشت نداریم و مردم در حوزه درمان در مضیقه هستند.

اگرچه مرکز بهداشت در مشکین دشت وجود دارد اما این مرکز در حوزه پیشگیری فعال است و در حوزه درمان مردم با  مشکلات جدی روبرو هستند.

سرانه های مشکین دشت تابعی از  شهرستان فردیس است که  متاسفانه نتوانسته حق مناسبی از استان داشته باشد و مشکین دشت هم به تبع فردیس، سهمی از سرانه های درمانی استان ندارد.

فاصله یک متری سرانه فضای سبز مشکین دشت با سرانه استاندارد وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز مشکین دشت 4 متر است که با سرانه های استاندارد یک متر فاصله دارد ، افزود: مشکل عمده در حوزه  فضای سبز مشکین دشت، تامین آب است.

شهرداری هیچ منبع تامین آب از جمله چاه، قنات یا پساب فاضلاب ندارد و شهر سیستم فاضلاب ندارد و با زحمت زیاد و کمک آب منطقه ای آب مورد نیاز برای فضای سبز تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشکین دشت: ادارات یخچال و کولر را هم از شهرداری می خواهند

شهردار مشکین دشت: ادارات یخچال و کولر را هم از شهرداری می خواهند