مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-28سياسي

یاری سپاه قدس و هلال احمر گیلان به مردم خورستان


دومین محموله تانکر آب با همکاری سپاه قدس گیلان و جمعیت هلال احمر به استان خوزستان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز دومین محموله تانکر آب با همکاری سپاه قدس گیلان و هلال احمر گیلان به استان خوزستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد نخستین محموله تانکر آب به همت سپاه قدس استان با همکاری جمعیت هلال احمر گیلان به خوزستان ارسال شد.

سیاوش غلامی با اشاره به اینکه هلال احمر در تمامی بحران ها در کنار مردم ایران است، گفت: استان خوزستان از چندی پیش در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته که با توجه به مشکلاتی همچون خشکسالی این استان با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

وی با اشاره به ارسال نخستین محموله تانکر آب به استان خوزستان افزود: هفته گذشته اولین محموله تانکر آب به استان خوزستان به همت سپاه قدس استان تهیه و توسط جمعیت هلال احمر گیلان ارسال شد و تلاش بر این است تا تقریبا با ارسال این محموله ها، شاهد بهبود وضعیت این استان باشیم.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان دومین محموله تانکر آب توسط سپاه قدس گیلان تهیه شده است، که روز جاری از سپاه قدس استان واقع در پل عراق رشت با رژه خودرویی با همکاری جمعیت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری سپاه قدس و هلال احمر گیلان به مردم خورستان

یاری سپاه قدس و هلال احمر گیلان به مردم خورستان