مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28اجتماعي

بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از 9 مرداد


گرچه با رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای قرمز و ظرفیت 50 درصدی تعداد پذیرش کمتر شده اما از آن طرف ساعت کاری افزوده شده تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند.

- رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک از روز شنبه 9 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ علی محمدی افزود: پلیس راهور ناجا با جلساتی که با وزارت کشور، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و پیگیری هایی که انجام شد در نهایت بازگشایی دائمی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شرایط مختلف حتی در وضعیت قرمز کرونایی به تصویب رسید.

وی در مورد تغییر روند کاری این مراکز با توجه به شرایط قرمز کرونایی گفت: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این مراکز در شرایط قرمز گرچه انجام پذیر است اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود؛ بنابراین فعالیت این مراکز با 50 درصد ظرفیت انجام می شود.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان این که بازگشایی مراکز در شرایط مختلف کرونایی در راستای تسهیل و ارائه خدمت هرچه بیشتر به هموطنان است از متقاضیان در خواست کرد با مراجعه به سایت راهور 120 و سامانه نوبت دهی اینترنتی مرکز مد نظر و بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از 9 مرداد

بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از 9 مرداد