مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-28سياسي

مشکلات سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تا روز شنبه رفع می شود


طی روزهای اخیر به دنبال تماس های مکرر شماری از بیماران و همراهان آنان با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه و درخواست برای تهیه گزارشی از وضعیت نابسامان سامانه سرمایشی بیمارستان امام خمینی و درمانگاه این بیمارستان خواستار پیگیری خبرنگار فارس در این خصوص شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ارومیه،طی روزهای اخیر به دنبال تماس های مکرر شماری از بیماران و همراهان آنان با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه و درخواست برای تهیه گزارشی از وضعیت نابسامان سامانه سرمایشی  بیمارستان امام خمینی (ره) و درمانگاه این بیمارستان خواستار پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص شدند.

طی این گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس اقدام لازم در این زمینه انجام و طی تماس با مسوولین مربوطه به بررسی مشکلات پیش آمده پرداخت.

طی اعلام مسوولین و روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه مشخص شد که موتورخانه سرمایشی دچار مشکل و خرابی شده و در حال حاضر قطعات مورد نیاز برای تعمیر خریداری شده است و تا شنبه موتورخانه تعمیر و مشکلات سرمایشی درمانگاه امام خمینی(ره) رفع می شود.

خاطرنشان می شود مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه عضو بیمارستان های منتخب طرح اصلاح ساختار مدیریتی اقتصادی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قطب پیوند کلیه در شمال غرب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تا روز شنبه رفع می شود

مشکلات سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تا روز شنبه رفع می شود