مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-28فرهنگي

برگزاری آنلاین جشنواره تجسمی جوانان در موزه هنرهای معاصر


بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز شنبه ـ نهم مرداد ماه ـ در محل موزه هنرهای معاصر به صورت مجازی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده با حضور 150 هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گفته رضوان صادق زاده این دوره از جشنواره نیز به دلیل پاندمی کرونا مانند سال گذشته به صورت آنلاین و با حضور استادان کارگاه ها در موزه هنرهای معاصر روز شنبه افتتاح می شود و از روز یکشنبه 10 مرداد تا 12 مرداد کارگاه های آنلاین برپا خواهد بود.

دبیر بیست و هشتمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان گفت: در این دوره از جشنواره 724 هنرمند با 4578 اثر از 30 استان در جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 496 خانم و 228 نفر هم آقا بودند.

بعد از برگزاری مجازی جلسات انتخاب هنرمندان برای شرکت در کارگاه های جشنواره، در نهایت 150 هنرمند در ده رشته؛ نقاشی (21 نفر)، عکاسی(19 نفر)، طراحی(16 نفر)، ارتباطات تصویری(گرافیک) (18 نفر) تصویر سازی(16 نفر)، خوشنویسی(16 نفر)، نگارگری(14 نفر)، مجسمه(12 نفر)، کاریکاتور(10 نفر) و هنرهای جدید (8 نفر)، پذیرفته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آنلاین جشنواره تجسمی جوانان در موزه هنرهای معاصر

برگزاری آنلاین جشنواره تجسمی جوانان در موزه هنرهای معاصر