مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28حوادث

کشف 525 کیلو مواد مخدر طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 525 کیلو و 690 گرم مواد مخدر طی 2 عملیات پلیسی در اسان خبر داد و گفت: در این رابطه 7 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شجاعی نسب صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 2 کامیون باری که با هم در حرکت بودند مظنون شده و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از 2 کامیون، 303 کیلو و 850 گرم تریاک و 132 کیلو و 250 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای داخل خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات مجموعاً 436 کیلو و 100 گرم انواع مواد افیونی کشف کردند، تصریح کرد: مأموران در این خصوص 2 خودروی سنگین توقیف و 3 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی نسب ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سانتافه مظنون شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 525 کیلو مواد مخدر طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی

کشف 525 کیلو مواد مخدر طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی