مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28بين الملل

مالاوی در صحرای غربی کنسولگری افتتاح می کند


در جدیدترین گام برای به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه صحرای غربی، کشور مالاوی تصمیم دارد کنسولگری خود در مراکش را در این منطقه افتتاح کند.

- در جدیدترین گام برای به رسمیت شناختن "حاکمیت" مراکش بر منطقه صحرای غربی، کشور مالاوی تصمیم دارد کنسولگری خود در مراکش را در این منطقه افتتاح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در استقبال از ایزنهاور مکاکا، همتای مالاویایی خود اظهار کرد: مالاوی تصمیم گرفته کنسولگری خود را در (شهر) العیون (واقع در منطقه صحرای غربی) افتتاح کند.

بوریطه در ادامه گفت: این بیست و چهارمین نمایندگی و هجدهمین کنسولگری کشوری آفریقایی است که در بخش های جنوبی افتتاح می شود.

وزیر خارجه مراکش افزود: این معادل یک سوم کشورهای آفریقایی است.

مراکش برای تشویق کشورهایی که از پیشنهاد ایجاد دولت خودمختار در صحرای غربی حمایت می کنند، طرح دیپلماسی کنسولگری ها را جهت افتتاح کنسولگری هایی در این منطقه کلید زد که در دوره قبل چند کشور از آن استقبال کردند.

مهمترین اقدام در به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی سال گذشته میلادی از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالاوی در صحرای غربی کنسولگری افتتاح می کند

مالاوی در صحرای غربی کنسولگری افتتاح می کند