مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28سياسي

156 کودک یتیم و بدسرپرست در شهرستان سمنان نیازمند حمایت هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، گفت: در شهرستان سمنان 156 کودک یتیم و بدسرپرست وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت هستند.

- ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر چهارشنبه در جشن بزرگ عید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت استانداری سمنان به میزبانی محوطه بیرونی استانداری با بیان اینکه در شهرستان سمنان 156 کودک یتیم و بدسرپرست وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت هستند، تاکید کرد: سرانه پرداختی به یتیم و حامی با مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومانی در استان سمنان، هر ماه با اختلاف بسیار زیاد با رتبه دوم، در جایگاه نخست کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در شاخص های کیفی این حمایت ها از یتیمان و بد سرپرستان استان توسط حامیان، استان سمنان رتبه نخست را به خود اختصاص داد، افزود: سمنان در پویش ایران مهربان ویژه حمایت از ایتام به وسیله مردم و کارکنان دولت نیز توانست در زمینه شاخص ها، رتبه نخست کشوری را به دست بیاورد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه غدیر یک واقعه تاریخی و برکه راکد متعلق به گذشته نیست، یک خورشید درخشان و چشمه جوشان است که در طول تاریخ تا ظهور حضرت حجت ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: حضرت علی (ع) به مجاهدت ها و ایثارگری و فداکاری های سخاوتمندانه شناخته می شود و صفت یتیم نوازی در وجود پر برکت ایشان موج می زند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

156 کودک یتیم و بدسرپرست در شهرستان سمنان نیازمند حمایت هستند

156 کودک یتیم و بدسرپرست در شهرستان سمنان نیازمند حمایت هستند