مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28سياسي

مشکلات با استفاده از قابلیت نیروهای انسانی کشور حل می شود


جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به عدم استفاده از قابلیت های نیروی انسانی طی سال های گذشته، گفت: بسیاری از مشکلات با استفاده از این توانایی به راحتی قابل حل است.

- ، دریادار علی فدوی صبح چهار شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پاسداری به معنی خدمت گذاری است؛ همچنین خدمت گیرنده را ما ولی نعمتان خود می دانیم لذا این افراد می توانند به ما دستور دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: عبادت اگر 10 جز داشته باشد، 9 مورد آن خدمت به مردم است؛ خصوصاً مردمی که پای کار اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: طی 42 سال اخیر شیاطین هر اقدامی که خواستند انجام دهند با حضور مردم در صحنه ناکام ماندند زیرا مردم حتی عزیزترین داشته خود که جان است را نیز فدا می کردند.

فدوی با اشاره به حضور 49 درصدی مردم در پای صندوق های رأی، تصریح کرد: تمام خبیثان پای کار بودند و طبق محاسباتشان بنا بود 20 تا 30 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین به کاهش مشارکت در تمام انتخابات های دنیا در دوران یکی از انتخابات پرشور جهان را رقم زد و اگر برخی ناهماهنگی ها در روز انتخابات اتفاق تمی افتاد، قطعاً آمار رأی دهندگان بیشتر نیز می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با استفاده از قابلیت نیروهای انسانی کشور حل می شود

مشکلات با استفاده از قابلیت نیروهای انسانی کشور حل می شود