مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-28اجتماعي

محیط زیست اصفهان از صنعت عقب مانده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بابیان اینکه محیط زیست در استان اصفهان از صنعت عقب مانده است، گفت: با اعتبارات و منابع انسانی موجود و بدون بهره مندی از منابع مالی مناسب، - ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بابیان اینکه محیط زیست در استان اصفهان از صنعت عقب مانده است، گفت: با اعتبارات و منابع انسانی موجود و بدون بهره مندی از منابع مالی مناسب، رسیدن به یک فضای مطلوب زیست محیطی در استان دشوار است.

ایرج حشمتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه آمایش سرزمین استان اصفهان در سال گذشته، اظهار کرد: بر اساس این برنامه در هر نقطه ای نمی توان صنعت ایجاد کرد و اجرای پروژه های مشمول ذوب و ریخته گری در استان ممنوع شده است.

این مصوبه می تواند بخشی از مشکلات در سال های آتی را حل کند و حداقل شاخصی است که در هر نقطه ای نتوان صنعتی راه اندازی کرد.

وی افزود: نکته قابل تأمل این است که ظرفیت هوای اصفهان پرشده است و دیگر نمی توان آن را کنترل کرد، حتی اگر قانون هوای پاک صد در صد اجرا شود چندین اقدام دیگر در حوزه های مختلف باید انجام شود تا وضعیت هوای اصفهان بهبود یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محیط زیست در استان اصفهان همپای صنعت توسعه نیافته و کارهایی که باید خیلی پیش ازاین انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست اصفهان از صنعت عقب مانده است

محیط زیست اصفهان از صنعت عقب مانده است