مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-28اقتصادي

کارآفرینی با پرورش ماهی سردآبی در منطقه گرمسیری


هرچند ماهی قزل آلا در مناطق سردسیر کشور پرورش داده می شود اما یک جوان کارآفرین لاورخشتی با ایجاد دو استخر دومنظوره در منطقه گرمسیر کشور، موفق به پرورش ماهی سردآبی قزل آلا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، به اعتقاد کارشناسان و متخصصان در شرایط فعلی کشور، بهترین روش ایجاد اشتغال و حل مسئله بیکاری، توسعه و گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه است.

زیرا یکی از علل اصلی رشد نرخ بیکاری در کشور ما، توسعه نیافتگی فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه است و اینکه مردم و حتی تحصیلکرده ها و فرزندان خانواده های متمول هم به دنبال این هستند که از طریق بخش دولتی کسب و کاری برای خود ایجاد کنند.

خبرنگار فارس به سراغ یکی از جوانان کارآفرین روستای لاورخشت بخش اشکنان رفته است که عزم خود را جزم نمود و آستین کارآفرینی را بالا زد تا علاوه بر کسب درآمدزایی خوب، زمینه اشتغال چند جوان دیگر نیز فراهم نماید.

موسی اکبرنژاد متولد 1356 و دارای تحصیلات دیپلم ریاضی فیزیک است که با احداث استخر دومنظوره، پرورش ماهی سردآبی قزل آلا در روستای لاورخشت بخش اشکنان را آغاز نمود و نشان داد، خواستن توانستن است.

هرچند ماهی قزل آلا در مناطق سردسیر کشور پرورش داده می شود اما این جوان کارآفرین لاورخشتی با ایجاد دو استخر دومنظوره آن در منطقه گرمسیر کشور، موفق به پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با پرورش ماهی سردآبی در منطقه گرمسیری

کارآفرینی با پرورش ماهی سردآبی در منطقه گرمسیری