مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-28فرهنگي

جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف قدمت خوبی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بدون شک جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و علوم انسانی خدمات شایسته ای ارائه کرده است.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان: جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف قدمت خوبی دارد ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بدون شک جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و علوم انسانی خدمات شایسته ای ارائه کرده است.

محمدربیع احمدخانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در کشور از ابتدای انقلاب با اولویت فعالیت های پژوهشی و فرهنگی از نوع فرهنگ و هنر اسلامی و نیز تعمیق و توسعه به دانش و بینش دینی دانشجویان فعالیت های قابل تأملی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی، علمی و آموزشی سابقه و قدمت خوبی دارد، افزود: جهاددانشگاهی از زمانی که در راستای عمل به فرامین بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، تاکنون همواره اقدامات و اهداف خود را بر پایه نیازهای شناسایی شده در جامعه دنبال و اجرایی کرده و همواره در حال پیمایش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف قدمت خوبی دارد

جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف قدمت خوبی دارد