مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-28اقتصادي

مسیر تهران - شمال باز هم کوتاه شد/ خبر مهم معاون وزیر راه چیست؟


مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل ونقل با اشاره به ارزش این پروژه گفت: تاکنون برای راه آهن یزد – اقلید 1400 میلیارد تومان هزینه شده است اما ارزش به روز پروژه 5 هزار و 500 میلیارد تومان برآورد می شود.

- مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل ونقل با اشاره به ارزش این پروژه گفت: تاکنون برای راه آهن یزد – اقلید 1400 میلیارد تومان هزینه شده است اما ارزش به روز پروژه 5 هزار و 500 میلیارد تومان برآورد می شود.

ایلنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تونل البرز به طول 6.

5 کیلومتر طولانی ترین تونل جاده کشور و همچنین طولانی ترین آزادراهی در جنوب غرب آسیا محسوب می شود که طول این تونل با مسیرهای دسترسی به 9 کیلومتر می رسد.

خیرالله خادمی درباره جزییات پروژه هایی که روز پنجشنبه مصادف با عید غدیر با فرمان رییس جمهوری به افتتاح می رسد؛ اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که روز پنجشنبه افتتاح می شود راه آهن یزد اقلید است که بخشی از کریدور شمال شرق به جنوب غرب کشور محسوب می شود و می تواند استان فارس را به یزد و خراسان رضوی و از آنجا به جاده بافق طبس متصل کند.

وی ادامه داد: راه آهن یزد اقلید می تواند برای مسافرانی که از استان فارس، بوشهر، کهگلیویه و بویراحمد به سمت مشهد مقدس تردد می کند مسیر میانبری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تهران - شمال باز هم کوتاه شد/ خبر مهم معاون وزیر راه چیست؟

مسیر تهران - شمال باز هم کوتاه شد/ خبر مهم معاون وزیر راه چیست؟