مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-28پزشكي

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از امروز آغاز شد


رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی از امروز در محل مجتمع توقفگاه اتوبوسرانی در خیابان شهید بابا ساعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی اظهار داشت:  رانندگان اتوبوس و تاکسی های شهری، رانندگان مینی بوس و آژانس های تلفنی به ترتیب با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از امروز واکسینه می شوند.

وی انجام نوبت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه را در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر اعلام کرد و گفت: روزانه 250 تا 300 راننده ناوگان واکسن کرونا را دریافت می کنند.

 سعید آبادی تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت واکسیناسیون را 9 هزار و 600 نفر عنوان کرد.

 وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درخواست کرد که از مراجعه حضوری به اداره تاکسی رانی و اتوبوس رانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر  شهرداری ارومیه جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خوداری کنند چرا که ساعت و روز دریافت واکسن به آنها اعلام می شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان از مساعدت رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رییس مرکز بهداشت ارومیه جهت اجرای واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از امروز آغاز شد

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از امروز آغاز شد