مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-28پزشكي

تهیه پروپوزال برای واکسیناسیون افراد زیر 18 سال


سرپرست تیم تحقیقاتی واکسن کوو ایران برکت با اشاره به افزایش تولید واکسن برکت از هفته دوم مرداد از تهیه پروپوزال برای واکسیناسیون افراد زیر 18 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مینو محرز سرپرست تیم تحقیقاتی واکسن کوو ایران برکت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تزریق عمومی این واکسن، بیان کرد: ما واکسن ها را تحویل وزارت بهداشت دادیم، تزریق آن ها در دست وزارتخانه است و خارج از حوزه این وزارتخانه تزریقی انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: واکسن برکت تا الان روی افراد 18 سال به بالا مطالعه می شده، اما الان در حال تهیه ی پروپوزالی هستیم که واکسن را برای افراد زیر 18 سال هم مطالعه کنیم، مجوز که بگیرد، بقیه ی مراحل هم انجام خواهیم داد.

محرز افزود: چون در هر حال باید مدارس هم فعالیت شان را مطابق قبل از سر بگیرند.

آمریکا و اروپا هم اول مطالعه ی واکسن را بر روی افراد بالای 18 سال انجام دادند و بعد از موثر بودن پروژه، شروع به مطالعه ی گروه سنی پایین تر کردند.

سرپرست تیم تحقیقاتی واکسن کوو ایران برکت گفت: اخیرا یک میلیون واکسن را به وزارت بهداشت تحویل دادیم، الان هم تعدادی دیگر تحویل داده شده و از هفته دوم مرداد ماه میزان تولید خیلی بالاتر خواهد رفت و در واقع در هفته به چند میلیون دز خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پروپوزال برای واکسیناسیون افراد زیر 18 سال

تهیه پروپوزال برای واکسیناسیون افراد زیر 18 سال