مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-28پزشكي

بستری 2781بیمار مبتلا به کرونا در مازندران


روزهای سیاه کرونایی در مازندران همچنان ادامه دارد و این روند رو به افزایشی بیماران موجب نگرانی شده است به طوری که اکنون 2781بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

- ایسنا/مازندران روزهای سیاه کرونایی در مازندران همچنان ادامه دارد و این روند رو به افزایشی بیماران موجب نگرانی شده است به طوری که اکنون 2781بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 428 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزوده ظرف ظرف همین مدت تعداد 381 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 2044 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرده از این تعداد 313 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 737 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 2781بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

بستری 2781بیمار مبتلا به کرونا در مازندران