مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-28سياسي

نظر شهردار زنجان درباره انتشار فراخوان انتخاب شهردار


شهردار زنجان درباره ارائه رزومه به شورا گفت: بنده در سه دوره ای که به عنوان خدمتگذار مردم و به عنوان شهردار فعالیت کردم، رزومه و برنامه هایم را ارائه کرده ام و به نظر نیازی به ارائه مجدد آن نباشد.

- حبیب یگانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انتشار فراخوان انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی دوره ششم اظهار کرد: طبق قانون انتخاب شهردار از تکالیف و اختیارات شوراست و ما در روشی که در شورا برای انتخاب شهردار در پیش می‎ گیرند، دخالتی نداریم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه انتشار فراخوان برای انتخاب شهردار، قبلا هم اتفاق افتاده است، افزود: در دوره سوم شورای اسلامی شهر هم شهردار به این روش انتخاب شد.

یگانه با اشاره به اینکه انتشار فراخوان برای انتخاب شهردار مشارکت دادن عموم مردم و افراد جامعه برای استفاده از ظرفیت های نهفته و ناشناخته موجود برای انتخاب شهردار است، گفت: انتشار این فراخوان فرصت خوب و مناسبی است تا متخصصین و نیروهای مستعد و جوان که کمتر شناخته شده هستند با ارائه رزومه، خود را در معرض انتخاب قرار دهند و انتظار نمی رود در این روش افرادی که رزومه و سابقه مدیریت اجرایی رزومه تکمیل تری دارند نسبت به ارائه رزومه اقدام کنند، از همین رو درخواست و پیشنهاد من مشارکت افراد با تجربه و با سابقه مدیریت اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر شهردار زنجان درباره انتشار فراخوان انتخاب شهردار

نظر شهردار زنجان درباره انتشار فراخوان انتخاب شهردار