مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28سياسي

تقدیر از رییس سازمان برنامه و بودجه به خاطر خدمت رسانی به جامعه ایثارگری


در مراسم پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، - در مراسم پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جانباز قطع نخاع دکتر نسیم چنگایی از دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل تلاش در مسیر خدمات رسانی به ایثارگران تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: بیش از 7 هزار نخبه و سرآمد در میان فرزندان شاهد و ایثارگر داریم و این مراسم قدرشناسی از این عزیزان است.

همچنین در این مراسم باید از کسانی که راه را برای خدمت رسانی به ایثارگران تسهیل کردند تقدیر کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برای خدمت رسانی به ایثارگران تصریح کرد: در روزهای آخر دولت دوازدهم از همکاری آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برای رفع مشکلات و چالش های حوزه ایثارگران تشکر می کنم.

معاون رییس جمهور با اشاره به روزهای ابتدایی حضور خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آن روزها برخی معتقد بودند بدلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از رییس سازمان برنامه و بودجه به خاطر خدمت رسانی به جامعه ایثارگری

تقدیر از رییس سازمان برنامه و بودجه به خاطر خدمت رسانی به جامعه ایثارگری