مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28سياسي

توزیع 313 هزار پرس غذای گرم در استان همدان به مناسبت عید ولایت


همدان_دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: 313 هزار پرس غذا در استان همدان در ویژه برنامه اطعام و افطار به مناسبت عید غدیر خم توزیع می شود.

- اظهار کرد: 14 عنوان برنامه برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به مواردی مانند کاروان های شادی، کاروان های خودرویی، دوچرخه و موتوری اشاره کرد، همچنین بحث اطعام و افطار، پویش هر خانه یک پرچم و برنامه های خاص کودکان و نوجوان که توسط گروه های مختلف در روستاهای استان انجام می شود در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: چهارپایه خوانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خطبه غدیر، رونمایی از بازی مشاعره فضائل امیرالمومنین، بازسازی واقعه غدیر و پیاده روی عظیم خانوادگی نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای عید غدیر و دهه امامت و ولایت است که در کنار این موضوعات می توان با کمک اقشار مختلف مردم اعم از خیرین، هیئات حسینی، مساجد، کانون های فرهنگی، هنری و تمام اقشار جامعه گستردگی فعالیت ها را بیشتر کرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: کار شاخصی که امسال انجام می شود پیاده روی بزرگ غدیر است که به منظور ایجاد یک گردهمایی و بزرگداشت عید بزرگ غدیر انجام می شود و در آن 72 سفر به مشهد مقدس به افراد برگزیده هدیه داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 هزار پرس غذای گرم در استان همدان به مناسبت عید ولایت

توزیع 313 هزار پرس غذای گرم در استان همدان به مناسبت عید ولایت