مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-28اجتماعي

آموزش فنی و حرفه ای، راهی که می تواند آینده فرزندانمان را تامین کند


مدیرکل فنی و حرفه ای استان قم بابیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای برای بسیاری از خانواده ها ناشناخته است و خانواده ها نمی دانند که مراکزی وجود دارند که می توانند فرزندان آن ها را توانمند کنند، - ایسنا/قم مدیرکل فنی و حرفه ای استان قم بابیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای برای بسیاری از خانواده ها ناشناخته است و خانواده ها نمی دانند که مراکزی وجود دارند که می توانند فرزندان آن ها را توانمند کنند، گفت: توانمندی فرزندان درگرو بالا بردن مهارت آن ها است و فرزندان باید مهارت زندگی، حضور در اجتماع و شغلی یاد بگیرند و دستگاهی که می تواند به آن ها کمک کند ما هستیم.

امروز روز آموزش فنی و حرفه ای است.

روزی که باید بیشتر به اهمیت این موضوع نگاه کرد.

روزی که اگر دقت و نظر بیشتری در زمینه توسعه آن در کشور و همچنین استفاده بیشتر خانواده ها از آن صورت گیرد، قطعا گام بسیار مهم و جدی برای رفع مشکلات عدیده جوانان و اقتصاد کشور خواهد بود.

مدرک گرایی و حضور در عرصه هایی که نیازمند مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته های مختلف علوم انسانی و تجربی و ریاضی است باعث شده که سیل عظیم بیکاران مدرک گرفته کشور را در برگیرد.

بیکارانی که دیگر بیکار عادی نیستند و با مدرکی که دارند مدعی حضور در ادارات و بهترین شرکت ها در کشور هستند ولی با توجه به وضعیت اشباع این دسته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فنی و حرفه ای، راهی که می تواند آینده فرزندانمان را تامین کند

آموزش فنی و حرفه ای، راهی که می تواند آینده فرزندانمان را تامین کند