مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-28فرهنگي

فیلم سینمایی کتاب سرخ به دنبال کشف و شهود واقعه عاشوراست


کارگردان فیلم سینمایی کتاب سرخ با بیان این که این اثر هنری سعی دارد بگوید عاشورا می تواند در هر زمان و برای هرکس پیش بیاید، گفت: هرکسی که به دنبال جوانمردی و بیان حقیقت است در واقع عاشورای خود را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، بدون هیچ قضاوتی تاریخ را به تصویر کشیده و سعی دارد آدرس درست به مخاطب بدهد.

وی افزود: صحنه های جنگی کتاب سرخ نسبت به دیگر فیلم های تاریخی منحصربفرد بوده و همین امر این اثر هنری را برای مخاطبان فهیم خود جذاب تر کرده است.

کارگردان فیلم سینمایی کتاب سرخ در مورد آغاز فرآیند اجرایی تهیه این اثر، گفت: فعالیت اجرایی تهیه این فیلم سینمایی از یک سال دو ماه پیش با هماهنگی شبکه سحر انجام شد و در تلاشیم این مهم را به جشنواره فجر برسانیم.

زندگانی در ادامه با بیان این که کتاب سرخ اولین تجربه کارگردانی وی است، تصریح کرد: این اثر هنری به دنبال کشف و شهود است و سعی دارد ارزش های عاشورا را بیش از پیش یادآوری کرده و تبیین نماید.

این بازیگر برجسته سینمای ایران بیان کرد: فیلم سینمایی کتاب سرخ سعی دارد بگوید عاشورا می تواند در هر زمان و برای هرکس پیش بیاید و هرکسی که به دنبال جوانمردی و بیان حقیقت است در واقع عاشورای خود را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی کتاب سرخ به دنبال کشف و شهود واقعه عاشوراست

فیلم سینمایی کتاب سرخ به دنبال کشف و شهود واقعه عاشوراست