مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-27پزشكي

پذیرش بیماران اورژانسی غیرکرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی اصفهان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از پذیرش بیماران اورژانسی غیرکرونایی در سه بیمارستان تأمین اجتماعی استان خبر داد و گفت: بخشی از ظرفیت بیمارستان های غرضی و شریعتی در اصفهان نیز به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از پذیرش بیماران اورژانسی غیرکرونایی در سه بیمارستان تأمین اجتماعی استان خبر داد و گفت: بخشی از ظرفیت بیمارستان های غرضی و شریعتی در اصفهان نیز به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

علی اعتصام پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه براساس مصوبه استانی، در غرب استان کل ظرفیت بیمارستان فاطمه زهرا(س) نجف آباد برای بیماران اورژانسی غیرکرونایی اختصاص داده شده، اظهار کرد: بیمارستان غرضی و شریعتی به صورت هیبرید، هر کدام 150 تخت برای بیماران مبتلا به کووید اختصاص داده اند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان شریعتی 150 تخت نیز برای بیماران اورژانسی غیر کرونایی اختصاص داده شده، گفت: بیمارستان شریعتی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی اورژانسی در جنوب اصفهان است، در برخی رشته ها مثل زنان و زایمان و جراحی نیز بیمارستان غرضی در شمال اصفهان آماده خدمت رسانی به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیماران اورژانسی غیرکرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی اصفهان

پذیرش بیماران اورژانسی غیرکرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی اصفهان