مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-27سياسي

اجرای پویش ایران مهربان و طرح احسان علوی در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش ایران مهربان و طرح احسان علوی با همکاری 139 مرکز نیکوکاری همزمان با عید سعید غدیر خم در استان زنجان اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش ایران مهربان و طرح احسان علوی با همکاری 139 مرکز نیکوکاری همزمان با عید سعید غدیر خم در استان زنجان اجرا می شود.

هدایت صفری شامگاه دیروز (5 مردادماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بالاترین فلسفه غدیر، تبیین نقش و جایگاه ولایت است، اظهار کرد: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان است.

وی در رابطه با اجرای پویش ایران مهربان در عید سعید غدیرخم، افزود: با هدف جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و گفتمان سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی یابی برای فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در قالب پویش ایران مهربان از برنامه های اجرایی این کمیته در روز عید سعید غدیر خم است.

این مسئول در رابطه با اجرای طرح احسان علوی در عید سعید غدیر خم، تصریح کرد: در راستای زمینه سازی برای مشارکت خیران زنجانی در اطعام نیازمندان وخانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان طرح احسان علوی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ایران مهربان و طرح احسان علوی در زنجان

اجرای پویش ایران مهربان و طرح احسان علوی در زنجان